.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده‌باش ستاد حوادث غيرمترقبه استان گلستان

دبير ستاد حوادث غيرمترقبه گلستان نسبت به طغيان رودخانه‌ها هشدار داد
 وي با اشاره به آماده‌باش تمامي نيروهاي ستاد حوادث غيرمترقبه ، تصريح كرد: پيش بيني مي‌شود به دليل بارش‌هاي شديد كه در كلاله ادامه دارد، وضعيت اين شهر نگران‌كننده باشد.
دبيرستاد حوادث غير مترقبه استان گلستان نسبت به بالاآمدن آب رودخانه‌هاي اين استان درپي بارندگي‌هاي اخير هشدار داد.
طي گزارش سايت اطلاع رساني گلستان از استانداري گلستان، مهندس "سيدابوالقاسم صفوي" از شهروندان استان خواست تا از سكونت در حاشيه رودخانه‌ها خودداري كنند.
وي با اشاره به آماده‌باش تمامي نيروهاي ستاد حوادث غيرمترقبه ، تصريح كرد: پيش بيني مي‌شود به دليل بارش‌هاي شديد كه در كلاله ادامه دارد، وضعيت اين شهر نگران‌كننده باشد.
بارش شديد باران از عصر دوشنبه در نقاط مختلف استان گلستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. وي افزود: همچنين براثر بارش باران شديد معابر بسياري از شهرها و روستاهاي استان دچار آبگرفتگي شده است. به‌گفته وي، آبگرفتگي در سطح برخي از شهرهاي استان صبح امروز باعث ايجاد مشكل در رفت و آمد وسايل نقليه و كارهاي روزمره مردم شد. وي در ادامه اظهارداشت: ميزان بارندگي در شهر گرگان طي ديشب وامروز ???? ميلي متر بوده است. صفوي همچنين يادآور شد: با تلاش نيروهاي راه و ترابري و ساير دستگاههاي اجرايي استان، جاده "خوش ييلاق - آزادشهر" كه براثر ريزش كوه از شب گذشته بسته شده بود، امروز بازگشايي شد.
دبير ستاد حوادث غيرمترقبه استان گلستان گفت: در ارتفاعات "خوش ييلاق" ميزان بارش برف به يك و نيم متر رسيده است. وي از شهروندان گلستان خواست با توجه به تداوم باران تا حدممكن از تردد بي‌مورد در سطح شهرها خودداري كنند و همكاري لازم را با مامورين انتظامي و راهنمايي و رانندگي داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.302 seconds.